Звітність в ПФР в 2016 році: зміни

Оскільки пенсійна система регулярно реформується, подача звітності в ПФР в 2016 році також зазнає змін. Про те, як і в які терміни подавати звітність, поговоримо далі.

Раніше, в 2014 році була введена форма, що об’єднує страхові виплати. Єдиний документ про страхові виплати об’єднав дані по внесках медичного та пенсійного характеру по конкретному підприємству, плюс дані по кожній особі, яка зареєстрована у відповідних органах. Цією формою користуються всі платники, які наймають людей і платять їм зарплату.

Способи подачі інформації в ПФР

Щоб підприємцям було комфортніше, пропонується декілька варіантів подачі документів:

  • Особистий візит. Підприємець сам приїжджає в ПФР, подає звітність співробітнику служби в паперовому або електронному вигляді. Слід зазначити, що у паперовому вигляді можна приносити документи, де вказується інформація про не більше 50 працівників. В іншому випадку, згідно з законом, потрібно пред’являти звіти на флеш-носії. Ще кілька років тому брали диски та дискети. Сьогодні ці носії вже не приймають. Щоб відобразити фінансові потоки в електронному вигляді, індивідуальному підприємцю потрібно освоїти навички роботи на комп’ютері із застосуванням конкретних програм. Потрібно електронно-цифровий підпис і попередньо завірений угоду з ПФР.
  • Відправка поштою. Цей метод передачі позбавляє від необхідності довго чекати в черзі під кабінетом. Звіт вкладають в лист. Його рекомендується оформити на пошті у вигляді рекомендованого. Так підприємець отримає підтвердження про доставку листа особисто в руки співробітникові ПФР. При цьому дата відправлення вважається числом подачі документів.
  • Потрібно врахувати, що поштова служба може надати звітність із затримкою. Якщо співробітники ПФР не отримають вчасно документи, вони відправлять акт з роз’ясненням порушення. У разі якщо платник своєчасно не зреагує, ПФР заблокує рахунки контрагента. Тому звіти краще надсилати заздалегідь, і самостійно нести відповідальність за відправку інформації.

    Рада! Після відправки електронних даних найкраще зберегти надруковані та заповнені форми. ПФР може повторно запросити документи, щоб уточнити дані.

    Як краще всього подавати нульову документацію

    Якщо документація нульова, її не потрібно подавати на флешці. Досить паперової варіації. Нульова звітність необхідна, коли співробітники не отримали зарплату. Цей факт все одно потрібно підтвердити шляхом надсилання листа в ПФР, яке слід прикласти до підзвітним документами.

    Чому краще найняти фахівця

    Деякі труднощі очікують людей, які подають документи з урахуванням демонстрації числа найманих співробітників, а також їх вікових меж. Дуже важко не допустити помилок. Для виключення помилок, а також щоб уникнути штрафів, рекомендується найняти досвідченого фахівця. Він зобов’язаний чудово розбиратися в підрахунку страхових внесків, поправки, нововведення і всіх існуючих законопроектах, які відносяться до служби ПФР.

    Рекомендується відкинути думку, що, якщо ви перетнули ліміт часу очікування паперів, то про вас забули. Цей варіант можливий при роботі з недержавними службами. Держапарат працює так, що всі процеси знаходяться під чуйним контролем. Держслужбовці отримують зарплату за регулярне дослідження необхідних процесів.

    Основні зміни в подачі звітностей

    Ці особливості виплати внесків в ПФР діють щодо співробітників, існуючі в поточному році, і діючі в наступному. Про те, які зміни ПФР в 2016 році очікують платників, піде мова далі.

    Що потрібно знати індивідуальному підприємцю

    ІП повинен надати дані про осіб, які зареєстровані в системі Пенсійного фонду. Це дає можливість стежити за доходами тих, хто вже вийшов на пенсію. Крім іншого, влада відкоригували систему відповідальності, яку несе платник, який не надав у строк інформацію про сплату внесків. Таким чином, уряд позбавить пенсіонерів виплат у разі, якщо їх зарплата буде вище певного рівня. Ці документи слід подавати щомісяця. Міністерства фінансів і праці збираються заощадити бюджетні гроші на працюючих пенсіонерів. До того ж, в процесі нарахування пенсій у майбутньому році розрахунок буде на стандартні 12 календарних місяців, а не на календарний рік, який починається січнем і закінчується груднем.

    Скасування штрафів

    Набуде чинності спеціальний законопроект, який виключить подвійний штраф за помилки при перевірці або несвоєчасне подання даних. При цьому недостовірні дані вважаються порушенням, однак не передбачають покарання. Це положення на розгляді і в очікуванні підпису в Думі. Такі зміни в ПФР з 2016 року не можуть не радувати законослухняних платників податків.

    Розмір страхових внесків у наступному році

    Внесок для підприємців в 2016 році нарахують у розмірі 30%. Їх розподіляють так:

  • 22% перерахують в службу ПФР без розподілу на накопичувальну і страхову частки для пенсійних виплат. При цьому бере участь КБК, призначення якого полягає у внески на страхову частку пенсії.
  • 2,9% – для активів ФСС.
  • 5,1% – для ФФОМС.
  • Варто врахувати, що тариф у розмірі 22% функціонує, поки внески працівника не перевищать певну суму. Після цього платежі будуть вносити за ставкою 10%. Зазначимо, що в майбутньому році окремим компаніям дозволено користуватися зниженими тарифами на страхові виплати.

    Навіщо зміни

    Всі зміни, що стосуються страхових внесків, призначені для полегшення процесу зміни організації підприємницького процесу. За надання документації відповідає підприємство-правонаступник. Для початку процесу змін, платник зобов’язаний надавати звітну документацію фонду і тільки потім він передає інформацію на реорганізацію.

    Читайте також:

    » Що буде з рублем в 2016 році

    » МРОТ з 1 січня 2016 року

    » Пенсії в 2016 році: останні новини