Транспортний податок у 2016 році в Росії: скасують чи ні – новини

Транспортний податок у 2016 році в Росії: скасують чи ні – новини

Скасують чи ні транспортний податок у 2016 році в Росії

Велика ймовірність, що транспортний податок у 2016 році в Росії випробує на собі колосальні плани Уряду Російської Федерації. Це може бути його помітне збільшення або, навпаки, повна відміна. Євген Москвичев, голова комітету Держдуми по транспорту, вважає податок на утримання автомобіля неефективним для держави. Так як з 45 мільйонів автовласників оплачує його лише 20, це менше половини.

Новини про транспортний податок в 2016 році в Росії

Проте Міністерство фінансів Росії дивиться на дане рішення категорично негативно, апелюючи тим, що якщо скасувати транспортний податок у 2016 році в Росії, це завдасть серйозного удару по економіці держави в цілому. Повністю оплата скасована не буде – ймовірно, її замінять більш лояльним видом стягнення – додатковим паливним збором. Нововведення набудуть чинності з початку 2016 року. За рахунок паливних податків планується активно поповнювати дорожній фонд країни.

Подібні фонди працюють з 2012 року, зібрані кошти розподіляються по всіх регіонах Росії, йдуть на будівництво і ремонт доріг. В кінці 2015 року планується стягувати плату з водіїв фур за умови, якщо схема їх прямування проходить по федеральних автомобільних дорогах.

Податок на транспорт – це регіональні виплати, розрахунок, оплату та облік яких контролюють місцеві органи влади. Оподаткуванню підлягають всі самохідні машини і механізми, зареєстровані на території Росії, до них відноситься: наземний, повітряний, водний вид транспортного засобу.

Бензиновий акциз – ідеальне рішення на користь всіх

Це означає, що власник авто зобов’язаний внести плату за фактичне користування засобом і витрачений бензин, а не потужність двигуна машини. Такий податок взяли в Держдумі як більш справедливий і гуманний. Є чимала категорія громадян, які мають машину, але користуються їй вкрай рідко. Платити у такому випадку доводиться все одно фіксовану державою суму.

Мінфін вважає нове рішення дозволить у виграшному становищі залишитися всім, а саме:

  • власникам АЗС;
  • автовласникам, які знають, за що треба платити;
  • міністерству фінансів, яке планує підвищити число збирання платежів.

З останніх новин транспортного комітету відомо, що ще вирішується питання про збір мит з фур, осьове навантаження яких перевищує 12 тонн. Плата за 1 пройдений кілометр буде дорівнювати 3,75 рублів. Заступник міністра транспорту Асаул Микола Анатолійович стверджує, що стягувати мито з вантажних машин потрібно вкрай обережно. Адже подібна система має ризик виявитися неефективною, якщо не продумати проект збору.

Міністр зазначає, що, якщо почнеться дроблення вантажу – це неминуче призведе до утворення заторів. Тут доведеться вирішувати вже іншу задачу, яку плату стягувати за тонну вантажу, а не подоланий кілометр. До того ж, на думку, Асаула, легкових машин це питання стосуватися не має.

Які транспортні засоби підпадають під пільги?

Федеральний закон РФ звільняє від сплати мит такі види транспорту:

  • Легкові машини, що мають ручне керування, які належать за підсумками перевірки організаційних структур до класу «інвалідних».
  • Засоби пересування Міноборони РФ, органів кримінально-виконавчих систем і внутрішніх справ, протипожежних служб МНС.
  • Легкові автомобілі, що знаходяться в угоні, при наданні відповідних документів власником у податкові органи.
  • Кожен суб’єкт РФ надає свої пільги для звільнення від сплати, більш точну інформацію можна отримати в місцевому відділенні податкової служби.

    Мінтранс посилює правила пасажирських перевезень

    У 2016 році будуть змінені тарифи на страхування відповідальності, особливу увагу в цьому питанні приділяється по відношенню до власників та водіїв маршрутного таксі. На думку Н.А. Асаула, саме вони стали вкрай безвідповідальними у дотриманні правил дорожнього руху. Враховуючи, що велика частина перевізників є індивідуальними підприємцями, що буде вводитися вимога щодо утримання автопарку. Кожна одиниця повинна піддаватися технічному, а водій і медичному контролю.

    Також згідно з новими правилами, в автопарку має значитися певну кількість машин. Взявши це до уваги, відповідати вищевказаним вимогам буде складно, маючи в парку дві-три машини. Також в цілях безпеки буде посилено передрейсовий та рейсовий контроль.

    Тепер можливість здійснювати пасажирські перевезення буде надана підприємцям:

    • мають розширений автопарк з виправленими машинами, що відповідає вимогам експлуатації для виходу на лінію;
    • у штаті співробітників у яких є кваліфіковані медичні працівники і техніки.

    Ціни на бензин з урахуванням нововведень будуть підвищені, але рівно настільки, щоб перекрити податок. Водії, починаючи з 2016 року, отримують можливість платити гроші саме за користування засобом пересування, а не за його простій. Таким чином, суть нового законопроекту така: часто їздиш – більше платиш. А скасують чи ні транспортний податок у 2016 році в Росії буде відомо точно тільки протягом майбутнього року.

    На завершення рекомендуємо отримати інформацію про прогноз курсу долара на 2016 рік в Росії. Це допоможе у прийнятті багатьох рішень, пов’язаних з особистими фінансами.