Стокманн божевільні дні каталог 2016

Стокманн божевільні дні каталог 2016

Давайте спочатку розберемося що таке Стокманн і звідки він взявся. Стокманн є фінською компанією, яка відкрила мережу магазинів, які продають одяг та речі для дому. У цій компанії також є й інші досить успішні бренди.

Вперше компанія була відкрита в 1862 році. Заснував її Георг Франц Штокманн. Колись він був просто купцем з Любека. А потім відкрив свій перший магазин у столиці Фінляндії. Усього магазинів дуже багато. Вони знаходяться в Литві, Росії, Фінляндії та Естонії, а також Латвії. За 2010 рік можна було нарахувати близько 15 тисяч осіб серед персоналу.

Оборот групи дорівнював 1.3 мільярда євро в 2006 році. Загалом, компанія процвітає. У Росії ж Стокманн з’явився тільки в 1989 році і відразу знайшов свою популярність. Це була одна з перших іноземних компаній на території нашої країни. Перший магазин був побудований в Москві в Смоленськом пасажі. Потім магазинів стало з’являтися все більше. А в Санкт-Петербурзі в 2010 році був відкритий найбільший Стокманн.

Система Стокманна дуже проста. Кожну весну кілька днів діють низькі ціни. Або по-іншому їх ще називають божевільні дні. Тільки варто відразу зрозуміти, що це не уцінка на товари, які продавалися там до цього. Навпаки, це спеціальні товари? продаються спочатку по низькій ціні, які до цього моменту привезені в Росію.

Товари за низькою ціною продаються не всі, але їх дуже багато. Дізнатися їх дуже просто, на цінниках висить спеціальний жовтий малюнок або емблема Стокманна. Черг зазвичай у такі дні дуже багато. Адже кожен хоче за низькою ціною придбати якісний товар. Жителі Росії вже давно зрозуміли, що дешевше поїхати в ту ж Фінляндію і закупитися. Адже там все одно дешевше. Тому було прийнято рішення відкрити магазин і у нас, для тих, хто не в змозі їздити за кордон.

Нещодавно надійшла новина про те, що в 2016 році фінська компанія хоче закрити три магазини, які знаходяться в торгових центрах МЕГА Московського регіону. Це було сказано в офіційній програмі підвищення ефективності компанії в 2015 році. Мета програми дуже проста – знизити річні витрати на 50 мільйонів євро.

Всього в нашій країні можна нарахувати 8 магазинів. Після того як три магазини закриються, компанія зосередиться на двох універмагах, які залишаться в Москві і розташовані ближче до центру. Також залишаться магазини в Санкт-Петербурзі та Єкатеринбурзі.

Крім цього, Стокманн хоче закрити ще й російські магазини Lindex. Мережа оголосила в 2014 році про 15% зниження виручки за підсумками року, а також говорив про свої плани закриття в Росії більше 20 одежних магазинів під назвою Seppala.