Nokia 2016 — повернення на мобільний ринок

Nokia 2016 — повернення на мобільний ринок

Багато з нас пам’ятають той золотий час, коли телефони і смартфони компанії Nokia не просто були поширеним продуктом, не просто брендом, а реальним продуктів високої якості. Але через деякий час, все змінилося, і приблизно з 2013 року телефони nokia помітно помінялися на обличчі. І це було видно не озброєним оком.

Що ж, власне кажучи, сталося? А вся справа в тому, що в тому самому році, в 2013, nokia продає свій підрозділ Devices & Services абсолютно іншої компанії, а саме Microsoft. Це абсолютно протилежні напрямки, хоча на перший погляд, здається, що працюють в одному стилі. Але ні, досвід показав, що це далеко не так. І от, nokia повертається. Звучить, звичайно, дещо пафосно, але це те, чого повинні бути багато ради. Адже в реальності, сьогодні купити телефон відмінної якості стало значно складніше.

І ми хочемо вірити, що nokia повернеться колишньою. Звичайно, ми не чекаємо, що вони будуть випускати моделі, які переступлять рівень айфонів, але хоча б повернути собі втрачене ім’я. Правда повноцінно компанія представить свої моделі не раніше, ніж в 2016 році, тому як за укладеними раніше угодами і договорами з американцями, немає можливості оголошувати про свій запуску раніше, ніж нам хочеться.

І тим не менше, знаючи наскільки цей амбітний проект ми впевнені, що нас чекає щось особливе. Треба відзначити й інший факт, справа в тому, що компанія продала не всі, що у них було, а тільки певний підрозділ, а ось Nokia Technologies все так само залишався у власному розпорядженні, але цього так мало, що залишатися на гідному плаву. Так, що після повного відновлення все має запрацювати так само, як і раніше, і швидше за все ще краще. Озираючись назад, який можемо зробити висновок?

Висновок простий, та репутація, яку компанія набувала роками, працею і силами, впала, тепер її потрібно відновлювати, і добре, якщо вдасться довести, що ще є «порох у порохівницях» і сили не втрачені. І цей, новий 2016 рік, для nokia стане повчальним роком, ім’я всяку ціну треба зберігати, і довірливих користувачів даного бренду варто балувати. Адже все заради людей і їх комфорту і створюється.