Легке метро в Підмосков’ї 2017. Схема метро зі станціями споруджуваними

Легке метро в Підмосковї 2017. Схема метро зі станціями споруджуванимиБагато років ведуться міжнародні дослідження, рейтинги міст світу за комфортністю проживання, рівнем доступності послуг і т. д. Москва поступово нарощує свій «вагу», піднімаючись у них на більш високі щаблі. Каменем спотикання довго залишався питання транспортної доступності нашої столиці. Тут ми серйозно відставали від головних мегаполісів Європи та Америки. Але ось ситуація почала змінюватися.

Як народжувалася ідея легкого метро в Підмосков’ї 2017

Обговорення проекту наземного метро почалося в 2013-м. Необхідність створення легкого метро в Підмосков’ї 2017 диктувалася надмірним навантаженням на автошляхи та залізничні лінії регіону. В особливості, провідні до столичних аеропортів.

Передбачалося, що після реалізації задумки залізницю можна буде розвантажити на 15%, а автотраси — на чверть. В результаті часу на дорогу в повітряні гавані для жителів Москви і Підмосков’я скоротилося удвічі або навіть утричі.

На час інформація про масштабному проекті зникла з поля зору громадськості. Але в середині 2015-го з вуст Владислава Гордієнко, начальника ГУАГ Московської області, прозвучало знакова заява: новому метро бути! Гордієнко оприлюднив деталі плану: в 2016-му завершаться проектні роботи, а саме будівництво розпочнеться у 2017-м.

Стара версія проекту

За первісним планом, складеним у 2013 році, підмосковний метрополітен замислювався дещо скромніше. Чиновники і розробники передбачали спочатку п’ять напрямків залізничного руху, а потім їх кількість збільшили до 9. Вони і були позначені в першій карті.

На Ленінградському напрямку, протяжністю 22,4 км, було заплановано 9 станцій, на Ризькому — 5 (16 км). Ярославське повинно було включати 11 станцій на шляху в 23 км. Число станцій і кілометраж інших напрямів: Савеловское: 5 (11,5 км); Горьковське: 5 (10,5 км); Курське: 2 (12,5 км); Білоруське: 4 (9 км); Павелецкое: 5 (17 км); Казанське: 2 (3 км).

Обриси нового метро

Легке метро в Підмосков’ї 2017, яким воно буде? Нову схему представили в 2016 році. В ній вже фігурують кілька доданих ліній, це плюс 50 зупинок при тривалості додаткової 125 км. В сумі вийшло 250 км шляхів, які покликані поєднати в загальну схему руху великі населені пункти і чотири аеровокзалу: Домодєдово, Внуково, Жуковський, Шереметьєво.

Підмосковні міста, що включені в маршрут:

  • Раменське.
  • Щолково.
  • Котельник.
  • Пушкіно.
  • Балашиха.
  • Залізничний.
  • Подільськ.
  • Литкаріно.
  • Домодєдово.
  • Долгопрудний.
  • Одинцово.
  • Митищі.
  • Технічні особливості втілення проекту

    Близько половини з знову заявлених 50 станцій будуть функціонувати як пересадочні вузли. Оскільки багато ділянок шляхів перетинаються з жвавими трасами, передбачено будівництво мостів і естакад, де і прокладуть колію. У складах буде трохи вагонів, до п’яти одиниць.

    57 км ліній пройде безпосередньо на території, що належить столиці. Вони з’єднають вже існуючі і ще проектовані станції московського метрополітену. У це число в 2017-му увійде і метро в Хімках.

    Самі станції розмістять на відкритому повітрі, а пересадочні вузли будуть зосереджені у спеціально підготовлених тунельних дільницях. Дизайн всіх споруд розроблений в єдиному стилі, включаючи покажчики і переходи, інші дрібні об’єкти.

    Тут представлена нова карта: схема легкого метро в Підмосков’ї, де позначені зупинкові пункти. Для збільшення зображення, клацніть по ньому лівою кнопкою мишки.

    Схема легкого метро в Підмосков’ї

    Легке метро в Підмосковї 2017. Схема метро зі станціями споруджуваними

    Схема легкого метро в Підмосков’ї 2017

    Коли підуть поїзди?

    На першій лінії майбутнього метро потяги почнуть курсувати в 2018-м. Вона з’єднає головні міста «трикутника» Раменське-Домодєдово-Подільськ. Зупинки з’являться в даних точках (в порядку руху поїзда): Мікрорайон Коники, Площа Весняна, станція Подольськ, Нове Домодєдово, Аеропорт Домодєдово, Тупицино, Костянтинове, Іванівка, Раменське.

    А повністю будівництво всього комплексу триватиме близько 15 років, до 2028-го. Попередня вартість одного кілометр наземного метрополітену — 1 млрд. рублів. Тобто загальна ціна питання — 250 мільярдів. Уряд Москви сподівається, що п’яту частину витрат на амбітне починання візьмуть на себе приватні інвестори.