Канікули в 2015 – 2016 навчальному році

Канікули в 2015   2016 навчальному році

Не може не радувати сьогоднішня тенденція міністерства освіти звертатися не тільки до шкіл, але і до сімей майбутніх вихованців освітніх установ. Саме таке враження розгорнулося в ході прес-конференції, яка проходила 27 серпня 2014 року, з подачі керівника департаменту освіти Москви, Ісаака Калини.

Було поставлено питання про єдиних канікули для школярів у період 2015 – 2016 навчального року і, перш ніж приводити до виконання висунуту ініціативу, учасниками конференції була запропонована ідея своєчасного інформування і співробітництва громадян у вищевикладеному питанні.

Постанову було прийнято після успішного старту проекту «Активний громадянин» з 27 жовтня по 30 листопада, де було проведено голосування серед зацікавлених у даній ініціативі громадян. Найактивнішими учасниками голосування стали батьки дітей початкових класів та дошкільників, що може говорити про більшу причетність сучасних сімей в організацію навчального процесу. За єдиний термін канікул для всіх шкіл, а саме за «класичну» модель, висловилося більшість голосуючих, оскільки вона виявилася найбільш традиційною для освітнього процесу.

Опитування представляв собою вибір між трьома поширеними модульними системами організації навчального процесу: «Класика», «багато, але рідко», «мало, але часто». Перша являє собою стандартний режим навчання: чотири навчальні чверті з трьома періодами канікул – зимовими, осінніми, весняними, а так само додаткові тижневими канікулами для початкових класів наприкінці лютого; друга – триместровый режим навчання з осінніми та весняними каникулярными періодами, де збережеться відпочинок дітей під час новорічних свят; третя – модульну систему «5(6)+1», з п’ятьма-шістьма тижневими навчальними періодами, кінчається тижнем відпочинку.

У висновку, хотілося б ще раз відзначити залученість батьків молодших школярів та майбутніх першокласників процес створення сприятливих умов для успішної роботи навчального процесу в сучасних межах освітнього стандарту.